Школа становлення молодого педпрацівника
- Деталі
- Створено: Четвер, 27 червня 2013, 09:56
- Перегляди: 4310
Школа педагогічної майстерності
Педагогічна майстерність – це
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності.
А.С. Макаренко
Планування роботи школи педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних питань педагогіки і методики організації навчально-виховного та навчально-виробничого процесів.
Мета: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.
Стратегії та принципи роботи Школи педагогічної майстерності
- організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
- проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
- інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології;
- залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
- проведення інформаційно-пошукової роботи;
- організація роботи з обдарованими дітьми;
- аналіз стану викладання предметів.
Основні напрямки та цілі роботи
- методичне забезпечення інноваційної діяльності;
- підвищення рівня педагогічної майстерності;
- впровадження Державних стандартів;
- індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих технологій;
- поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня.
Основні заходи та форми роботи Школи педагогічної майстерності
- Доповіді, усні журнали
- Практичні рекомендації
- Пам’ятка викладачу
- Контрольна для викладача
- До нотатника педагога
- Анкетування
- Психологічна крамниця
- Бліц-інтерв’ю
- Круглі столи
- Диспути
- Дискусії
- Методичні консиліуми
- Майстер-класи
Тема засідань для викладачів |
Тема засідань для майстрів виробничого навчання |
Вересень |
|
1.Школа Педагогічної майстерності:стратегія, принципи, напрямки, цілі роботи – Когут В.І. |
|
жовтень |
|
2.1 Урок учора, сьогодні завтра |
2.1 Уроки виробничого навчання. Вступний інструктаж |
листопад |
|
3.1 Методика проведення різних типів уроків. |
3.1 Структура уроку виробничого навчання 3.3 Методичні рекомендації щодо організації поточного інструктажу на уроках виробничого навчання |
грудень |
|
4.1 Роль навчально-методичного комплексу кабінету у підвищенні ефективності уроку |
4.1 Навчальна майстерня. Організація робочих місць учнів |
січень |
|
5.1 Педагогічна взаємодія викладача та учня на уроці |
5.1 Педагогічна взаємодія майстра та учня на уроці виробничого навчання |
лютий |
|
6.1 Самоосвіта педагога |
6.1 Самоосвіта майстра виробничого навчання |
березень |
|
7.1 Організація, форми і методи вивчення передового педагогічного досвіду |
|
квітень |
|
8.1 Реалізація міжпредметних зв’язків в ліцеї |
8.1 Реалізація міжпредметних зв’язків під час виробничого навчання |
травень |
|
9.1 Підведення підсумків роботи за рік |