Методичні комісії з професій
Методична комісія педпрацівників з професій:
"Кухар-кондитер", "Кравець"
Основні завдання методичної комісії:
- впровадження ідей розвивального навчання в практичну діяльність педпрацівників;
- розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів;
- удосконалення якості підготовки кваліфікованих робітничих кадрів;
- удосконалення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій;
- підвищення інтересу учнів до професії.
Методична комісія педагогічних працівників професій механізації працює над проблемною темою:«Розвиток та формування професійної компетентності учнів шляхом інноваційних перетворень».
До складу методичної комісії входить 8 педагогічних працівників, кожен з яких працює над індивідуальною проблемною темою.
№ з/п |
Члени методкомісії |
Індивідуальна методична проблема |
1. |
Ровінська Лариса Аркадіївна |
«Формування професійної компетентності учнів на уроках теоретичного навчання електронними дидактичними засобами в умовах цнноваційних перетворень». |
2. |
Швець Олена Миколаївна. |
«Розвиток професійної компетентності та активності учнів на уроках теоретичного навчання шляхом використання інноваційних методик навчання». |
3. |
Чупрун Надія Федорівна |
«Використання матеріалів письмового інструктування на уроках виробничого навчання з професії "кухар- кондитер" як засіб формування професійної компетентності майбутнього робітника». |
4. |
Денисенко Ірина Анатоліївна. |
«Формування професійної компетентності учнів з професії "кухар" шляхом організації самостійної роботи на різних етапах уроку». |
5. |
Головко Любов Броніславівна. |
«Формування професійної компетентності учнів з професії "кухар-кондитер" шляхом організації самостійної роботи на вступному інструктажу уроку виробничого навчання». |
6. |
Чорноводська Анна Дмитрівна. |
«Формування професійної компетентності учнів з професії "кухар-кондитер" засобами комп"ютерної техніки».
|
7. |
Продан Яна Болеславівна. |
«Розвиток професійної компетентності та активності учнів на уроках теоретичного навчання з професії "кравець" шляхом використання інноваційних технологій та методик навчання». |
8. | Горячківська Людмила Олександрівна. | «Використання матеріалів письмового інструктування на уроках виробничого навчання як засіб формування професійної компетентності майбутнього робітника з професії "кравець"». |
Голова методичної комісії – Ровінська Лариса Аркадіївна.
Методична комісія педпрацівників з професії будівельного профілю
Головним завданням членів методичної комісії:
- впровадження інноваційних технологій для підвищення рівня ефективності навчального процесу;
- формування пізнавального інтересу до навчання;
- формування самостійності у пошуку шляхів розв’язання навчальних завдань;
- використання диференційованого навчання як ефективної форми роботи на уроці;
- урахування індивідуальних особливостей учнів;
- впровадження електронних засобів навчання.
Методична комісія працює над такою методичною проблемою: «Формування навичок проектної діяльності у процесі навчання і інтеграції освітньої та професійної роботи».
До складу методичної комісії входить 4 педагогічних працівників, кожен з яких працює над індивідуальною проблемною темою.
№ з/п |
Члени методкомісії |
Індивідуальна методична проблема |
1. |
Середенко Оксана Вікторівна. |
«Продуктивний урок – як шлях розвитку творчого потенціалу викладача та учня». |
2. |
Ковальчук Віталій Олексійович. |
«Впровадження проектних методів навчання, як спосіб формування продуктивної діяльності учнів на уроках виробничого навчання». |
3. |
Чорноводський Сергій Михайлович. |
«Впровадження проектних методів і форм навчання на уроках в/н. як спосіб формування творчої продуктивності учнів». |
4. |
Білоус Володимир Федорович. |
«Удосконалення форм і методів продуктивного уроку та їхній вплив на якість знань учнів». |
Голова методичної комісії – Чорноводський Сергій Михайлович .
Методична комісія педпрацівників з професії електрогазозварник
Основні завдання методичної комісії:
- впровадження ідей розвивального навчання в практичну діяльність педпрацівників;
- розвиток пізнавальних і творчих здібностей учнів;
- удосконалення якості підготовки кваліфікованих робітничих кадрів;
- удосконалення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій;
- підвищення інтересу учнів до професії.
Методична комісія педагогічних працівників професій механізації працює над проблемною темою: «Удосконалення продуктивних уроків професійної підготовки електрогазозварників в умовах особистісно-орієнтованої системи навчання».
До складу методичної комісії входить 3 педагогічних працівника, кожен з яких працює над індивідуальною проблемною темою.
№ з/п |
Члени методкомісії |
Індивідуальна методична проблема |
1. |
Безносюк Валентина Іванівна |
«Сучасні підходи до організації навчання і застосування інтерактивних технологій при проведенні продуктивних уроків та їх вплив на якість знань і умінь учнів». |
2. |
Бурлака Юрій Петрович |
«Впровадження елементів ділової гри на уроках теоретичного навчання по спеціальності «Електрогазозварник» як один із методів активної праці учнів на уроці». |
3. |
Палівода Леонід Якович |
«Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання як шлях виховання конкурентоспроможного робітника». |
Голова методичної комісії – Безносюк Валентина Іванівна.